OBLIKOVANJE VIZITKE

Oblikovanje vizitke, ki je predana osebno, a živi tudi digitalno

Pričakoval bi, da bo oblikovanje vizitke zamrlo. Predvsem zaradi številnih digitalnih orodij. A tako bi lahko pričakoval, da bodo izumrli tudi sejmi, pa niso. Osebni stik torej ostaja pomembna komponenta prodaje. Iz oblikovanje vizitke ostaja pomemben del celostne grafične podobe oziroma celovitega marketinškega nastopa.

Vizitke lahko tudi digitaliziramo, povežemo s spletno stranjo ali namesto vizitke uporabimo LinkedIn profil.

Potrebujemo QR kodo

Pri nadgradnji klasične vizitke nam pomagajo QR kode, ki prejemnika vaše vizitke peljejo na vašo spletno stran ali kateri drugi kanal za predstavitev. QR kode so postale zares uporabne odkar ima velika večina sodobnih mobilnih telefonov že nameščene aplikacije, ki preko uporabe kamere samodejno zaznajo QR kodo. 

V povezavi s QR kodo je zanimiva uporaba še enega orodja – digitalne vizitke imenovane vCard. Gre za koncept, ki skupaj s QR kodo, prejemniku vaše vizitke omogoča enostaven vnos kontaktnih podatkov v imenik mobilnega telefona. Torej brez prepisovanja iz vizitke ali plačljive aplikacije za skeniranje vizitke.

 

Kaj je vCard?

Kot rečeno, je zanimiva uporaba še enega orodja – digitalne vizitke imenovane vCard. Gre za koncept, ki skupaj s QR kodo, prejemniku vaše vizitke omogoča enostaven vnos kontaktnih podatkov v imenik mobilnega telefona.

Torej, samo skenira QR kodo, s pomočjo katere se mobilni telefon poveže do kontaktnih podatkov in omogoči shranjevanje v imenik na telefonu.  

vCard je standardiziran digitalni format za izmenjavo kontaktnih podatkov in se uporablja predvsem za digitalne vizitke. Gre za datoteke majhnih velikosti, s končnico .vcf (Virtual Contact File), ki vsebuje standardno strukturirane podatke o osebi ali podjetju.  

 

Izdelate vCard digitalno vizitko kar sami?

Jaz za kreiranje vCard datotek uporabim tole brezplačno spletno aplikacijo: https://vcard.link/card. Digitalno vizitko pa lahko kreirate tudi s pomočjo Google Contacts: https://contacts.google.com/. Kreiranje omogoča tudi Outlook, a sam s tem nimam izkušenj. 

 

Pišite mi, če vas zanima kaj morate narediti, da lahko kasneje uredite vCard vizitko – princip.oblikova@gmail.com

 

Tiskana vizitka lahko zastara, vCard pa ne

Prednost vCard vizitke je, da jo lahko urejamo in se podatki na povezavi posodobijo. Kar pri običajni tiskani vizitki ni mogoče. V praksi to pomeni, da ima oseba lahko vašo 10 let staro vizitko, a če skenira QR kodo, so lahko podatki na vCard-u posodobljeni.

QR koda na LinkedIn profilu

LinkedIn v določeni meri že zamenjuje vizitke in zato je na mestu omeniti tudi LinkedIn opcijo, ki vam omogoča, da se z osebo povežete in delite svoje podatke s skeniranjem QR kode v vašem profilu oziroma skeniranju drugega profila. 

OBLIKOVANJE VIZITKE

ki ne gre v koš. Ki gre v spomin.

PRINCIP

Studio za oblikovanje in spletne rešitve

Grafično oblikovanje, oblikovanje tiskovin, oblikovanje celostne grafične podobe, oblikovanje kataloga, oblikovanje letaka, oblikovanje biltena, oblikovanje brošure, oblikovanje knjige oblikovanje logotipa, oblikovanje koledarja, oblikovanje spletne strani, oblikovanje letnega poročila, oblikovanje vizitk.

 

Poleg grafičnega oblikovanja vam uredim tudi vsebinsko zasnovo, ki je osnova za oblikovanje katalogov, zloženk in letakov. Vsebinska zasnova lahko zajema tudi organizacijo izdelave fotografij izdelkov. Sodelujem z zanesljivimi prevajalci s pomočjo katerih vam uredim tudi prevode katalogov in ostalih tiskovin.

OBLIKOVANJE JE DOBRO,

ko ga ne opazimo. Ne vemo da je tam. Le tiho podpira vsebino.

OBLIKOVANJE NOVIČNIKA

OBLIKOVANJE KATALOGA

OBLIKOVANJE KOLEDARJA

OBLIKOVANJE SPLETNE STRANI