Proces oblikovanja predstavitvene brošure na ključ
Proces izdelave kataloga ali brošure zajema:
- zasnovo vsebinskega okvirja skupaj z naročnikom,
- zasnovo besedila za katalog ali brošuro,
- pripravo (fotografiranje) in izbor slikovnega gradiva,
- oblikovanje kataloga ter pripravo za tisk,
- organizacijo izvedbe tiska kataloga.
Zasnova besedila za katalog ali brošuro
Pri sami zasnovi opisov izdelkov za uporabo v katalogu ali brošuri nam lahko veliko pomaga tudi umetna inteligenca (AI). A v vsakem primeru je za avtentično oziroma unikatno in vsebinsko ustrezno besedilo potrebno, da ga pregledamo in ustrezno dopolnimo. Najprej si zastavimo vprašanja, na katera želim v katalogu odgovorit in ki bi jih lahko imeli naši kupci. Nato pripravim osnutek vsebine katero skupaj z naročnikom dopolnimo s konkretnimi podatki. (grafi, številke, datumi, ostala dejstva)
Vsebinska zasnova kataloga ali brošure
Skupaj z naročnikom pripravimo vsebinsko shemo kataloga ali brošure pred začetkom oblikovanja. Vsebinski okvir nam pomaga razumeti, kateri so sestavni deli kataloga, ki jih potrebujemo – slikovno gradivo (fotografije, 3D-renderji, grafi, sheme), besedila in opisi ter prevodi ali lektura.
Priprava slikovnega gradiva (fotografije, ilustracije, grafi, sheme)
Priprava slikovne vsebine za oblikovanje kataloga je običajno točka, kjer se stvari zataknejo. V tem primeru sem za naročnika izvedel tudi fotografiranje izdelkov ter končno obdelavo slikovnega gradiva. Ker z dotičnim naročnikom sodelujemo že slabo desetletje, smo lahko uporabili določene fotografije iz arhiva prejšnjih katalogov in njihove spletne strani.