Proces oblikovanja predstavitvene brošure na ključ

 

Proces izdelave kataloga ali brošure zajema:

  1. zasnovo vsebinskega okvirja skupaj z naročnikom,
  2. zasnovo besedila za katalog ali brošuro,
  3. pripravo (fotografiranje) in izbor slikovnega gradiva,
  4. oblikovanje kataloga ter pripravo za tisk,
  5. organizacijo izvedbe tiska kataloga.

 

Zasnova besedila za katalog ali brošuro

Pri sami zasnovi opisov izdelkov za uporabo v katalogu ali brošuri nam lahko veliko pomaga tudi umetna inteligenca (AI). A v vsakem primeru je za avtentično oziroma unikatno in vsebinsko ustrezno besedilo potrebno, da ga pregledamo in ustrezno dopolnimo. Najprej si zastavimo vprašanja, na katera želim v katalogu odgovorit in ki bi jih lahko imeli naši kupci. Nato pripravim osnutek vsebine katero skupaj z naročnikom dopolnimo s konkretnimi podatki. (grafi, številke, datumi, ostala dejstva)

 

Vsebinska zasnova kataloga ali brošure

Skupaj z naročnikom pripravimo vsebinsko shemo kataloga ali brošure pred začetkom oblikovanja. Vsebinski okvir nam pomaga razumeti, kateri so sestavni deli kataloga, ki jih potrebujemo – slikovno gradivo (fotografije, 3D-renderji, grafi, sheme), besedila in opisi ter prevodi ali lektura.

 

Priprava slikovnega gradiva (fotografije, ilustracije, grafi, sheme)

Priprava slikovne vsebine za oblikovanje kataloga je običajno točka, kjer se stvari zataknejo. V tem primeru sem za naročnika izvedel tudi fotografiranje izdelkov ter končno obdelavo slikovnega gradiva. Ker z dotičnim naročnikom sodelujemo že slabo desetletje, smo lahko uporabili določene fotografije iz arhiva prejšnjih katalogov in njihove spletne strani.